פיתוח אפליקציה מחיר

פיתוח אפליקציה יכולה להגיע לסכומי עתק, כאשר  פיתוח אפליקציה מחיר יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים ועד כמה מאות אלפי שקלים.ההפרש הוא עצום, אך מחיר פיתוח אפליקציה תלוי עד מאוד באיפיון האפליקציה ועיצובה.
לפני שאתם ניגשים לגייס כספים או לקחת הלוואה בבנק, כדאי שתדעו מעט על כיצד להעריך מה מחיר פיתוח אפליקציה.

על מנת להעריך את  פיתוח האפליקציה מחיר שלכם, עליכם להבין כמה מורכבת האפליקציה מתוכננת להיות.
האם מדובר במספר רב של דפים, האם לאפליקציה מטרה אחת או מספר מטרות, מה סוג האפליקציה – האם היא אפליקציה חברתית אשר מטרתה לקשר בין אנשים?בכדי לענות על שאלות אלו, אנו ממליצים לכם להתייעץ עם איש מקצוע אשר מתמחה בפיתוח אפליקציות ומתמחר אותן באופן שוטף.

פיתוח אפליקציה מחיר תלוי בטכנולוגיה עליה מבוססת האפליקציה – האם זוהי טכנולוגיה קיימת או שיש לפתח אותה מחדש.זהו גורם משפיע ביותר על מחיר פיתוח אפליקציה, מאחר ופיתוח טכנולוגיה חדשה מצריך זמן עבודה רב של צוות מתכנתים גדול יותר.

על מנת להעריך נכונה  פיתוח אפליקציה מחיר יש לקחת בחשבון גם את הזמן שלאחר השקתה, מאחר וסביר להניח שתצטרכו לשפר ולשדרג את האפליקציה לאחר שתקבלו פידבקים ממשתמשים אמיתיים.

כאשר אתם מתכננים לפתח אפליקציה, מחיר פיתוח אפליקציה צריך לשחק תפקיד רב בבחירת החברה לפיתוח אפליקציות אותה תבחרו.יש לקבל הצעות מחיר מכמה חברות בכדי לערוך השוואה ולקבל את ההחלטה המתאימה לכם ביותר.

אם אתה יזם בעל רעיון לאפליקציה, 

ורוצה להבין האם כדאי לך להתקדם עם הרעיון,

כדאי לך מאוד ללחוץ למטה ולצפות בסרטון.

רוצים מידע נוסף על מחיר פיתוח אפליקציה ? פנו עוד היום אל חברת שימארה ונשמח לסייע לכם.

שיתוף:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

לקבלת המדריך
"איך להפוך רעיון למציאות"
בחינם
הירשמו לניוזלטר שלנו:
דילוג לתוכן